El ‘punt lila’ torna al Clon Festival d’aquest dissabte a Lloret de Mar

La carpa, amb voluntàries, informa sobre la campanya en contra de les agressions sexuals.

Gemma Carbonell
El ‘punt lila’ torna al Clon Festival d’aquest dissabte a Lloret de Mar

00:00



El ‘punt lila’, que informa sobre la campanya en contra de les agressions sexuals a Lloret, torna a ocupar el seu espai en el Clon Festival d’aquest dissabte.

Es va estrenar en el concert anterior, fent difusió d’aquesta iniciativa que pretén aconseguir una destinació lliure de sexisme, en què tothom pugui gaudir de la festa i de l’espai públic amb llibertat. El lema de la campanya, que al·ludeix al cas de La Manada, és “#NOMÉSSÍÉSSÍ”.

El ‘punt lila’ el formen voluntàries i membres de l’associació de dones l’Aurora. Una de les voluntàries és Gemma Carbonell, que valora en termes positius l’estrena d’aquesta carpa informativa. «Va anar molt bé, es va acostar força gent, de Lloret i turistes«, recorda.

La Gemma explica que té el ‘punt lila’ informa i ajuda les dones que ho sol·liciten. Posa com a exemple «si estàs de festa, ets dona i hi ha un noi que et molesta, pots venir i t’ajudem».

Les voluntàries del ‘punt lila’ seran presents a tots els concerts del Clon Festival, que sempre reuneix molta gent a la Roca d’en Maig. A més d’aquest punt informatiu, s’han dissenyat díptics en quatre llengües que s’han distribuït en els hotels i edificis municipals, així com banderoles i pancartes amb el contingut de la campanya arreu del municipi.

“T’aixeques amb l’angoixa de no poder saber si agafaràs el bus o si aniràs dret”, denuncien els usuaris del bus Lloret – Vidreres –...

Davant de les queixes, la Generalitat ja ha anunciat que ampliarà la capacitat del servei abans d'acabar l'any.

Nico Müllers demana transparència sobre el tancament de la Piscina Municipal i denuncia deficiències de manteniment

Reclama que es faci públic l'informe tècnic que analitza les causes d'aturada del servei i també que s'elabori un pla de manteniment preventiu.

El Sopar de Dones Solidàries torna a Lloret per recaptar fons contra el càncer de mama

La dinovena edició se eclebrarà aquest dijous a les vuit del vespre a la Sala Palas Atenea de l’Hotel Guitart Central Park Aqua Resort.

Jordi Alarcón: «De vegades el pinyó val burrades i penses, qui comprarà panellets?»

A la pastisseria de la plaça de Melcior Montero i Vert, fa més de trenta anys que elaboren el dolç més tradicional de la Castanyada.