El sènior femení del Bàsquet Lloret suma la primera victòria de la temporada a la pista del Petropinto

Mentre que l'equip masculí s'apunta una contundent victòrìa contra el Ripollet (101-78).

Albert Batllosera
El sènior femení del Bàsquet Lloret suma la primera victòria de la temporada a la pista del Petropinto
00:00

A la quarta ha estat la bona pel sènior femení del Bàsquet Lloret, que va sumar la primera victòria de la temporada. Ha estat aquest cap de setmana, en la Copa Catalunya, a la pista del Petropinto, per un marcador de 37-44. Les lloretenques van marxar al descans perdent per una diferència de 2 punts i van ser millors en la represa, amb parcials de 3-5 i 13-19 per aconseguir el primer triomf del curs. L’equip acaba la jornada vuitè, amb 5 punts.

Contundent victòria del sènior masculí del Bàsquet Lloret, per 23 punts de diferència davant del Ripollet, en la quarta jornada de la Supercopa. El resultat va ser de 101 a 78. Els homes de Marc Ciurana es van mostrar superiors al llarg de la major part de l’encontre i van agafar avantatge ja des de l’inici, amb parcials de 24-13 i 29-22. Després del descans, van seguir augmentant i administrant la distància en el marcador. L’equip és segon, amb els mateixos 8 punts que té el Cornellà, que lidera que la classificació.

CF Lloret abans de començar el partit contra el Sant Just Desvern
CF Lloret abans de començar el partit contra el Sant Just Desvern.

El Club de Futbol Lloret segueix sense trobar el camí de la victòria. Aquesta jornada, derrota al camp de l’Atlètic Sant Just, per 2-0, en la quarta jornada de la Lliga Elit. L’equip d’Albert Batllosera va fer mèrits per posar-se per davant en el marcador, amb diverses oportunitats clares de gol, però la manca d’efectivitat els va condemnar. En el tram final, quan només quedaven dos minuts per arribar al minut 90, Jan González va aprofitar un contraatac per fer l’1-0. Ja en el temps afegit, amb el Lloret buscant l’empat a la desesperada, va arribar el definitiu 2-0, obra de Farouk Salami.

«Ens hem d’exigir més, aquest equip pot donar més”

Albert Batllosera

Empat a zero de la Juventus Lloret, en la quarta jornada de la Primera Catalana aquest diumenge, al camp del Caldes de Montbui. El conjunt que entrena Skender Sheshi no va poder trobar el camí del gol i va sumar el seu tercer empat consecutiu. Després de quatre jornades, la Juventus ocupa el setè lloc de la classificació, amb 6 punts.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.