El servei de canguratge municipal de Lloret de Mar ha atès una 20a d’infants (d’un total de 9 famílies) durant el mes de desembre del 2022. Es tracta d’un servei gratuït, amb monitores, que es fan càrrec de nens i nenes de fins a 12 anys, el qual es va engegar a finals de l’any passat.

La finalitat és ajudar les famílies en moments puntuals que ho necessiten, per disposar de temps lliure i conciliar amb les obligacions familiars. La regidora d’Igualtat, Jennifer Pérez, assenyala que “es tracta d’un servei universal, per a tothom i gratuït”.
El servei de canguratge, a càrrec de la regidoria d’Igualtat, es du a terme cada dia, de dilluns a divendres, al pavelló de l’escola Àngels Alemany. L’horari és a les tardes, de 5 a 8. Per apuntar-s’hi, cal omplir un formulari que es troba al web municipal lloret.cat, dins de la secció de la regidoria d’Igualtat.
A més, també s’ofereix aquest servei al Teatre de Lloret en algunes obres programades. En aquests casos, el canguratge té la durada de l’espectacle.