El servei de canguratge de Lloret «és universal, gratuït i per a tothom»

Iniciat a finals de l'any passat, ha atès una vintena d'infants durant el mes de desembre del 2022.

Jennifer Pérez
El servei de canguratge de Lloret «és universal, gratuït i per a tothom»
00:00

El servei de canguratge municipal de Lloret de Mar ha atès una 20a d’infants (d’un total de 9 famílies) durant el mes de desembre del 2022. Es tracta d’un servei gratuït, amb monitores, que es fan càrrec de nens i nenes de fins a 12 anys, el qual es va engegar a finals de l’any passat.

La finalitat és ajudar les famílies en moments puntuals que ho necessiten, per disposar de temps lliure i conciliar amb les obligacions familiars. La regidora d’Igualtat, Jennifer Pérez, assenyala que “es tracta d’un servei universal, per a tothom i gratuït”.

El servei de canguratge, a càrrec de la regidoria d’Igualtat, es du a terme cada dia, de dilluns a divendres, al pavelló de l’escola Àngels Alemany. L’horari és a les tardes, de 5 a 8. Per apuntar-s’hi, cal omplir un formulari que es troba al web municipal lloret.cat, dins de la secció de la regidoria d’Igualtat.

A més, també s’ofereix aquest servei al Teatre de Lloret en algunes obres programades. En aquests casos, el canguratge té la durada de l’espectacle.

Jordi Alarcón: «De vegades el pinyó val burrades i penses, qui comprarà panellets?»

A la pastisseria de la plaça de Melcior Montero i Vert, fa més de trenta anys que elaboren el dolç més tradicional de la Castanyada.

Minut de silenci en record de les víctimes de l’accident ferroviari de Toledo

L’Ajuntament trasllada el seu condol i solidaritat als familiars i amics de les víctimes, així com a totes les persones afectades, i agraeix la tasca dels serveis d’emergència.

Mercè Vilella: «Tinc 92 anys, estic bé, el cap em funciona, però les cames no tiren i he d’anar amb el taca-taca»

La lloretenca és una de les homenatjades al Dinar de la Gent Gran d'avui dimarts. També ho serà Nicanor Porto.

454 participants i gairebé 6.000 euros a la tercera cursa ‘Corre per les mames’ de Lloret de Mar

La cursa recapta diners per destinar al programa 'Guapes i Valentes', per ajudar les dones malaltes de càncer de mama.