El servei de canguratge s’adequa a l’horari intensiu de les escoles del mes de juny

És un servei gratuït que s’adreça a les famílies amb infants de 3 a 12 anys, per tal que se’n tingui cura unes hores a la tarda.

Els infants, jugant a la pista de l'Àngels Alemany (Ajuntament de Lloret de Mar).
Miriam Rodriguez
El servei de canguratge s’adequa a l’horari intensiu de les escoles del mes de juny
00:00

A partir d’aquest dimecres, 5 de juny, el servei de canguratge a Lloret de Mar s’adequa a l’horari de la jornada intensiva a l’escola, fins que acabi el curs.

És un servei gratuït que s’adreça a les famílies amb infants de 3 a 12 anys, per tal que se’n tingui cura unes hores a la tarda. Així, la família disposa de “temps lliure” per fer encàrrecs o el que necessiti, tal i com explica la regidora d’Igualtat, Miriam Rodriguez.

El servei de canguratge funciona a les tardes, de dos quarts de 4 a dos quarts de 7, al pavelló de l’escola Àngels Alemany. Els infants disposen de monitores professionals.

Qui vulgui gaudir del servei, cal que entri al web de l’Ajuntament, vagi a la secció de Igualtat i ompleni el formulari corresponent.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.