El Vermut de la Pau, posposat per la pluja, es farà aquest diumenge (12h)

Esta organitzat per la Plataforma per la Pau, al jardí de la Pau al costat de Can Saragossa.

Un dels Vermuts de la Pau fet en anys anteriors a Lloret.
Maria Carme Bernat
El Vermut de la Pau, posposat per la pluja, es farà aquest diumenge (12h)
00:00

El Vermut de la Pau, posposat el passat cap de setmana a causa de la pluja, s’ha previst finalment aquest diumenge. Maria Carme Bernat, de la Plataforma per la Pau de Lloret de Mar, assenyala que tothom hi està convidat.

La voluntat és sumar-se a la celebració d’aquesta jornada destinada a commemorar i enfortir els ideals de pau des del 1981. La diada es dedica a la pau mundial, i específicament a l’absència de guerra i violència, com podria ser un alto el foc temporal en una zona de combat per a l’accés a l’ajuda humanitària.

El vermut s’ha previst aquest diumenge, 29 de setembre (12h) al Jardí de la Pau, al costat de la masia de Can Saragossa, amb la col·laboració del Bar Cafè de la Vila, Can Guidet i Can Carbó.

Obertes les inscripcions als cursos i activitats dels Centres Cívics

L’oferta inclou noves propostes d’informàtica i intel·ligència artificial, a més dels cursos habituals.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.