Elizabeth Keegan, convidada per la família reial anglesa al Palau de Buckingham

Serà aquest dimecres a Londres, com una de les persones condecorades amb la Medalla de l'Imperi Britànic.

Elizabeth Keegan
Elizabeth Keegan, convidada per la família reial anglesa al Palau de Buckingham
00:00

Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme, anirà aquest dimecres al Palau de Buckingham a Londres. Allà assistirà a una recepció convidada per la família reial anglesa, com una de les persones condecorades amb la Medalla de l’Imperi Britànic. En el cas de Keegan, pels seus serveis envers els residents i turistes en la destinació.

Ella mateixa explica que la recepció requereix etiqueta en la vestimenta. En el cas de les senyores, han d’anar amb un vestit de dia i barret o ‘tocat’ al cap.

«És un esdeveniment molt especial, estic extremadament emocionada i també encuriosida»

Elizabeth Keegan

Elizabeth Keegan, lloretenca de nacionalitat britànica, està al capdavant de Lloret Turisme des del 2015, un ens públic i privat creat per millorar la competitivitat de la destinació i posicionar Lloret, la cinquena destinació de sol i platja a Espanya en nombre de places hoteleres, entre els mercats internacionals.

Elizabeth Keegan, guardonada amb la medalla de l'Imperi Britànic.
Elizabeth Keegan, guardonada amb la medalla de l’Imperi Britànic.

Quan es va saber que li donarien la Medalla, l’ambaixada anglesa a Madrid va destacar en una nota de premsa la “feina positiva” de Keegan amb els ciutadans britànics afincats a Lloret. La mateixa Keegan es mostrava contenta “d’haver pogut aportar, especialment en situacions crítiques“. Com per exemple ajudant a informar aquests residents arran de la sortida del Brexit, en relació a la jubilació, sanitat pública o la vigència del carnet de conduir.

La recepció amb les persones guardonades amb la Medalla de l’Imperi Britànic és aquest dimecres, 7 de maig, al Palau de Buckingham amb la família reial anglesa. La Royal Garden Party començarà a les 15h i acabarà sobre les 18h amb l’himne nacional sonant. La medalla, però, serà entregada més endavant per part d’algú de l’ambaixada a Lloret.

454 participants i gairebé 6.000 euros a la tercera cursa ‘Corre per les mames’ de Lloret de Mar

La cursa recapta diners per destinar al programa 'Guapes i Valentes', per ajudar les dones malaltes de càncer de mama.

Aquest cap de setmana dormirem una hora més: arriba el canvi d’hora d’hivern

La matinada del 25 d’octubre, a les tres tornaran a ser les dues. El canvi ens permetrà guanyar una hora de son, però també farà que es faci fosc més aviat.

Entra en vigor la reforma de les lleis de Dependència i Discapacitat

Els objectius principals són reduir la burocràcia, ampliar drets i reforçar el finançament públic.