L’associació de dones l’Aurora ofereix una xerrada sobre l’autodrenatge limfàtic aquest vespre. Anirà a càrrec de la fisioterapeuta i acupuntora Katian Vilan.
Explica que el drenantge linfàtic va molt més enllà de l’estètica, ja que té un pes important en l’estat de salut de la persona. Afegeix que un mateix es pot autodrenar i millorar, per exemple, un problema tan comú com la retenció de líquids.
Tot això és el que s’exposarà en la conferència d’avui. A més de donar informació, s’explicarà la tècnica de l’autodrenatge linfàtic. “La gent sana ho pot fer per a prevenir inflamacions del cos o altres malalties, perquè millora els ganglis que formen part del sistema immunitari”, diu Vilan.
La ponent assegura que l’autodrenatge linfàtic és un sistema molt efectiu i preventiu, que neteja el cos de toxines i li retorna la vitalitat. La xerrada és avui a partir de les 20 hores, a la sala polivalent de la Casa de la Cultura.
