Els comerciants inicien una col·laboració amb el grup Autopodium

La campanya es du a terme a Lloret de Mar, Girona, Figueres, Sant Feliu de Guíxols, Mont-ras i Olot.

José Luís Fernández, Francesc Alsina
Els comerciants inicien una col·laboració amb el grup Autopodium
00:00

El Grup Autopodium ha iniciat una col·laboració amb l’Associació de Comerciants de Lloret. Aquest grup empresarial és concessionari de les marques Audi, Volkswagen, SKODA, SEAT, CUPRA i Volkswagen vehicles comercials.

Gràcies a aquesta col·laboració, el concessionari de Lloret regalarà un val de 25 euros a tots els clients que comprin un vehicle de la marca SKODA o VOLKSWAGEN per bescanviar en qualsevol establiment adherit a l’associació de comerciants. 

Un dels xecs regal de la campanya entre els comerciants i Autopodium

La campanya es du a terme a les sis poblacions gironines on Autopodium té concessionaris, que, a banda de Lloret, són Girona, Figueres, Sant Feliu de Guíxols, Mont-ras i Olot.

El director de vendes per al grup Autopodium amb la marca Volkswagen, Josep Lluís Fernández, explica que han volgut col·laborar amb l’associació de comerciants per «potenciar el comerç de proximitat«.

El gerent de l’associació de comerciants, Francesc Alsina, explica que la campanya consisteix en què cada cop que es compra un cotxe d’aquestes marques s’opta a un xec regal.

Autopodium treballa a Lloret des del 2016, tot i que la marca Volkswagen hi és des dels anys 80.

22.000 euros a un comerç per cinc infraccions del Codi de Consum de Catalunya

L’Ajuntament ha iniciat un procediment sancionador a aquest establiment, ubicat a l'avinguda Vila de Blanes.

Obertes les inscripcions per al 3r concurs d’aparadors de Halloween

Els aparadors hauran d'estar decorats del 27 d'octubre al 2 de novembre i, a banda de valorar el jurat, es farà una votació popular.

Els comerciants de Lloret alerten que les vendes d’aquesta temporada han comptat amb imports més baixos

Segons dades, el 57% dels establiments ha percebut menys afluència i la despesa per client ha disminuït en un 45% dels casos.

Els restauradors de Lloret alerten d’una pèrdua de rendibilitat aquesta temporada

El sector manté l'afluència de clients, però registra una reducció de la despesa mitjana amb un mes d'agost més fluix de l'habitual.