Els germans Grau aixequen el títol de l’OK Lliga amb el Barça

Els blaugrana s'han convertit en campions de lliga per 35a vegada a la seva història.

Els germans Grau amb la copa de l'OK Lliga

El Barça d’hoquei patins, amb els germans lloretencs Carles i Marc Grau, s’ha proclamat campió de l’OK Lliga per 35a vegada en la seva història. Ho va fer després d’imposar-se al Liceo per un marcador de 5-9, en el tercer partit de la final dels playoff, disputat a La Coruña.

Els barcelonins van dominar quasi sempre en el marcador, tot i començar perdent amb un gol molt matiner del Liceo. Ho van fer amb Ignacio Alabart i Sergi Aragonès com a protagonistes, els dos amb un triplet de gols. També hi va haver lloc pel gol de Marc Grau, que va ser l’autor del momentani 2-5, en el minut 17 de la primera part.

D’aquesta manera, el conjunt blaugrana ha aconseguit el seu tercer títol de lliga consecutiu i el novè dels últims deu anys. És el trofeu número 139 que suma el Barça al seu palmarès de la secció d’hoquei patins, una de les més guardonades de l’entitat.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.