Els Mossos d’Esquadra detenen un home a Lloret de Mar per robar telèfons mòbils d’alta gamma

Els mossos recuperen i retornen quatre telèfons mòbils sostrets a la zona d’oci.

Agents dels Mossos d'Esquadra en servei

Els Mossos d’Esquadra van detenir un home de 20 anys, de nacionalitat marroquina i amb domicili desconegut, com a presumpte autor d’un delicte de furt.

La matinada del 13 d’agost agents de seguretat ciutadana feien tasques preventives amb el vehicle policial a la zona d’oci de la població de Lloret de Mar, quan van veure un home assegut en unes jardineres, que davant la seva presència es va sorprendre, es va mostrar nerviós i també va amagar quelcom entre les plantes. Els agents van aturar el cotxe i s’hi van acostar per identificar-lo i veure què hi havia amagat. Els mossos van trobar quatre telèfons mòbils, la majoria d’alta gamma, ocults entre la vegetació de la jardinera.

L’home va dir que no en sabia res d’aquests telèfons, però els mossos, que van fer les comprovacions pertinents, van esbrinar que tots ells eren aparells sostrets feia poc a turistes mentre estaven fora de discoteques i de bars de l’Avinguda Just Marlès i carrers adjacents. Tot seguit, els policies el van detenir per un delicte de furt i van retornar tots els telèfons mòbils als seus legítims propietaris.

El detingut, a qui li consten antecedents, va passar el dia 14 d’agost a disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de Blanes el qual va decretar la seva llibertat amb càrrecs.

Una persona encaputxada atraca amb una arma de foc la gasolinera Repsol del Rieral

Els Mossos d'Esquadra tenen una investigació oberta per identificar l'assaltant, que va marxar del lloc a peu.

Dues mascotes moren en l’incendi a un habitatge de Lloret de Mar

Un testimoni va alertar als Bombers de la sortida de fum negre d'un balcó

L’home de Lloret trobat en un contenidor va ser assassinat a trets

Era Mohamad Jawara i el seu cos va ser localitzat el passat 31 de juliol en una zona de contenidors, a la urbanització Lloret Blau.

Mor una turista menor d’edat en precipitar-se des d’un hotel de Lloret

Els Mossos d’Esquadra han avançat que no hi ha indicis de criminalitat ni es tracta d’un cas de l’anomenat balconing i  han obert una investigació per esclarir els fets.