Els uruguaians Gerardo Nieto i Los Negronis actuaran a Lloret de Mar aquest diumenge

Serà a la Sala Palas Atenea de l'Hotel Guitart, a les 21 hores. El preu de l'entrada anticipada és de 20 euros i a taquilla, 25.

Gerardo Nieto i Los Negronis

Andrés Palermo
Els uruguaians Gerardo Nieto i Los Negronis actuaran a Lloret de Mar aquest diumenge

00:00



El reconegut artista uruguaià Gerardo Nieto i el popular grup Los Negronis, del mateix país, oferiran un concert aquest pròxim diumenge, 5 de maig, a Lloret. Serà a l’Hotel Guitart, en un esdeveniment que pretén donar a conèixer els estils de música llatinoamericana.

Com diem, hi haurà Gerardo Nieto, que és un dels cantants de música tropical que més èxit i seguidors ha tingut a l’Uruguai. Oferirà un repertori amb els estils anomenats “cumbia” i “plena”, tal com ha explicat l’organitzador del concert, Andrés Palermo. També pujaran a l’escenari Los Negronis, un grup de 7 joves músics que també generen molta expectació a Amèrica del Sud.

Segons Palermo, és un esdeveniment per a tota la família, obert a totes les nacionalitats, ja que la cita també pretén afavorir l’intercanvi de cultures.

El concert de Gerardo Nieto i Los Negronis arriba el pròxim diumenge, 5 de maig, a la Sala Palas Atenea de l’Hotel Guitart. L’actuació començarà a les nou de la nit. Les portes de l’establiment s’obriran dues hores abans.

Les entrades es poden adquirir de manera anticipada al preu de 20 euros, o per 25 el mateix diumenge a taquilla.Per als menors de 12 anys, l’accés és gratuït. Per a més informació es pot contactar al telèfon 675 497 632.

Rock per Xics actuarà aquest diumenge a Lloret en el marc de la Setmana de la Mobilitat

El concert serà a les cinc de la tarda al passeig marítim, que durant tota la jornada estarà tallat al trànsit.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.