Enric Dotras, escollit per unanimitat com a president del Gremi d’Hotelers per 5è cop

Després de 16 anys en el càrrec, Dotras ha tornat a ser escollit per unanimitat, juntament amb l aresta de membres de la junta directiva.

Enric Dotras

Enric Dotras
Enric Dotras, escollit per unanimitat com a president del Gremi d’Hotelers per 5è cop

00:00



Enric Dotras repeteix com a president del Gremi d’Hotelers. Després de 16 anys en el càrrec, Dotras ha tornat a ser escollit per unanimitat, juntament amb l aresta de membres de la junta directiva. El mateix Dotras explica que l’entitat està satisfeta amb la feina feta els últims anys i volen seguir treballant pel turisme a Lloret en uns moments que qualifiquen de complicats.

Enric Dotras ha argumentat que són temps complicats per les afectacions que ha tingut el turisme des del punt de vista social, perquè cal treballar en la conciliació entre el ciutadà i el turista, a banda de la conciliació laboral i familiar dels treballadors, tenint en compte que en tractar-se del sector serveis els empleats han de treballar quan la majoria de població té festa. A més, cal tenir en compte les noves situacions geopolítiques i l’emergència de nou de països competidors importants amb costos molt més baixos.

Entre les accions més destacades impulsades els últims anys cal remarcar el Pla de Reconversió Turística, en el qual el Gremi treballa a través de la Mesa de Turisme.

La previsió és que el president i la junta directiva estiguin en el càrrec durant els propers quatre anys, fins al 2022.

A més d’Enric Dotras com a president, la resta de membres de la junta directiva són: Cristina Cabañas, Damià Font, Francesc Batlle, Joan Masó, Sandra Aceña, Marta Espot, Josep Martí, Josep Maria Molist, Mariona Planesas, Felip Rigat i Santiago García-Nieto.

Les Oficines de Turisme de Lloret superen les 44.000 atencions en el primer semestre

En sis mesos, ja s'han registrat gairebé el 67% de totes les atencions registrades durant l'any passat.

Lloret reconeix 25 anys de col·laboració amb Nehar Travel

L'Ajuntament ha volgut agrair la trajectòria de l'agència de viatges macedònia i la seva vinculació amb la destinació.

Ja hi ha data per a la Nit del Turisme d’enguany

Se celebrarà el 24 de setembre al Teatre de Lloret amb una edició que coincidirà amb el 25è aniversari de Lloret Turisme.

Proactiva fa un balanç positiu de la temporada de platges a Lloret

El servei de salvament i socorrisme destaca els casos relacionats amb el calor, especialment entre usuaris d’Europa de l’Est.