Enric Martínez, portaveu del PP, confirma que és soci de l'empresa que navegava amb creuers a Lloret sense tenir tots els permisos, tal com explica avui el Diari de Girona. Tot i així, Martínez matisa que les seves accions les intenta vendre per 5.000 euros i no per 10.000 com publica el rotatiu.
En aquest sentit, el regidor ha expicat que l'error és conseqüència d'un error del notari en redactar el document de venda. De fet, en la fotografia que publica el Diari de Girona es pot veure que escrit amb lletres hi diu deu mil euros, però entre parèntesi hi diu cinc mil euros en números.
Martínez també ha corregit que són quatre socis i no tres com diu el diari. En aquest sentit, hi ha l'administrador únic amb el 50% de les accions, el Patró de l'embarcació amb el 20%, un altre soci que vol quedar en l'anonimat amb el 20% i ell que té el 10% de les accions. Segons ha explicat ell mateix, això és legal, perquè un regidor de l'Ajuntament pot tenir un màxim del 10% de les accions d'una empresa que es presenta a concurs per obtenir una concessió.
El cas és que Martínez va contribuir a la creació d'aquesta empresa al mes de febrer, segons diu per ajudar un amic que tenia problemes econòmics a tirar endavant el seu negoci de creuers. En aquell moment va pagar 300 euros. De seguida, però, va mostrar-se en contra del model de gestió de l'empresa i, tant ell com el soci anònim, van decidir desvincular-se'n. Així ho van demanar al notari, que el 29 d'abril els va notificar que els deixava fora de tota responsabilitat amb la societat.
Ara Martínez es vol vendre el 10% de les accions per cinc mil euros perquè la despesa que ha fet no ha estat només per constituir l'empresa, sinó que ha hagut de fer front a altres pagaments. De moment, Martínez i l'altre soci esperen que els altres dos membres de l'empresa decideixin si compren ells les accions. Si no és així, les vendran a l'empresa Costa Brava Cruises SL, que ja ha mostrat el seu interès.
