25 C
Blanes

Entrenament, aquest divendres, obert als participants de la Cursa de Nadal

És una sessió gratuïta que anirà a càrrec de l'entrenador Isidre Jiménez i comptarà amb els atletes Àngel Mullera i Jonathan Romeo. La convocatòria és a les 20.30 a les pistes d'atletisme.

Cartell de la cursa
Cartell de la cursa
Joan Bernat

L’Ajuntament organitza, per aquest divendres, un entrenament obert a tots els participants a la Cursa de Nadal de Lloret, que aquest any es disputarà dissabte 24 de desembre. El regidor d’Esports, Joan Bernat, assenyala que serà un entrenament per donar a conèixer el recorregut de la prova i per ensenyar com cal estirar abans i després de córrer, a banda de fer alguns exercicis tècnics. En aquest sentit, matisa que la preparació per afrontar la cursa amb garanties va a càrrec de cadascú a nivell personal.

L’entrenament es farà aquest divendres a dos quarts de nou del vespre a les pistes d’atletisme. És gratuït i no fa falta fer inscripció prèvia. La sessió pràctica anirà a càrrec d’Isidre Jiménez, entrenador del Club Atletisme Lloret La Selva i comptarà amb la presència dels atletes Àngel Mullera i Jonathan Romeo.

Tant l’entrenament com la Cursa de Nadal estan oberts a tots els nivells. De fet, hi ha tant persones que volen millorar la seva marca personal com altres que la fan caminant a un ritme baix. En aquesta línia, Joan Bernat ha recordat que cada any la cursa agafa una dinàmica més lúdica i per això aquest any volen fomentar que els participants vagin disfressats, amb premis per a les millors disfresses.

El regidor també ha volgut recordar quin és el traçat, segons ell uns dels millors cinc quilòmetres que es poden recórrer a Lloret de Mar.

Pel que fa a la cursa, el responsable d’Esports recorda que les persones que s’inscriguin aquests dies pagaran només cinc euros pel dorsal, que inclou una samarreta. Es pot fer per internet, a l’aplicació Lloret Smart, o presencialment al Puntet, a les Oficines de Turisme o a les pistes d’atletisme.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.