ERC – Avancem es presenta com una formació cohesionada i experimentada

El grup ha enganxat cartells amb fotografies de la resta de membres de la candidatura.

Membres d'ERC - Avancem

Joan Bernat
ERC – Avancem es presenta com una formació cohesionada i experimentada

00:00



Una formació cohesionada, treballadora i experimentada. Amb aquestes credencials s’ha presentat la coalició ERC – Avancem, aquest dimecres, pels carrers del centre de Lloret.

Per aquest motiu, el grup ha enganxat cartells amb fotografies de la resta de membres de la candidatura. Un fet que, en paraules del número 2, Joan Bernat, demostra que l’equip de treball és transversal, compacte i que no només se sustenta en una única persona.

En matèria d’educació, Bernat ha explicat que Lloret ha d’esdevenir una ciutat educadora. En aquest sentit, ambdós partits s’han compromès a trobar les fórmules necessàries per potenciar la formació i, de retruc, eradicar l’absentisme i el fracàs escolar.

ERC – Avancem consideren que tots els lloretencs han de tenir les mateixes possibilitats d’adquirir coneixements. Per aquest motiu, promouran la construcció d’un centre d’educació especial per a persones amb necessitats específiques, reforçaran la formació ocupacional per a aturats, entre altres iniciatives.

Aquesta setmana començaran les converses per decidir el futur govern

Tot sembla indicar que Jaume Dulsat serà el futur alcalde, però necessitarà suport d'altres partits.

CiU és la força més votada amb 6 regidors i el segueix el MILLOR amb 4

Els segueixen: PSC, ERC - Avancem, ICV - EUiA, Ciutadans, PPC i En Lloret sí, se puede.

Dades a les 21:30 | 21,70% escrutat

Dades a les 21:30 amb el 21,70% escrutat.

Dades a les 21:27 | 18,39% escrutat

Dades a les 21:27 18,39% escrutat