21.9 C
Blanes

ERC homenatja tots els que han mort o han treballat incansablement pels drets i llibertats de Catalunya

Com cada 11 de Setembre, la formació ha fet una ofrena floral al monòlit que hi ha a la Plaça de la Vila.

ERC a l'ofrena floral de la Diada
ERC a l'ofrena floral de la Diada
Albert Ferrández

ERC ha retut homenatge a totes aquelles persones que han donat la vida pels drets i llibertats de Catalunya. Com cada any, coincidint amb la Diada Nacional de Catalunya, els republicans de Lloret han fet una ofrena floral al monòlit que hi ha a la Plaça de la Vila en record a tots aquells que han lluitat per Catalunya.

El president d’ERC a Lloret, Albert Ferrández, que ha llegit un breu discurs, ha recordat que el reconeixement és per als que han perdut la vida per Catalunya, però també per a totes les persones que han treballat dia a dia per defensar el país.

“A totes aquelles persones que literalment han mort per defensar el seu país, però també a totes aquelles persones que dia rere dia treballen perquè els catalans i catalanes visquin en una societat millor”

Albert Ferrández

La Diada és una data que, segons Albert Ferrández, ha de mobilitzar a tots aquells que estan en contra de la repressió, tant si són independentistes com si no.

“Una data que ens recorda a totes i a tots que tenim la responsabilitat de sortir al carrer i fer sentir la nostra veu, no només els independentistes, sinó tota aquella gent que vol acabar amb la repressió com a instrument polític”

Albert Ferrández

L’ofrena floral al monòlit s’ha fet un cop han acabat els actes institucionals a la Plaça de la Vila amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.