Ernest Urtsasun participarà a la Festa de L’Espurna de Lloret En Comú

La Interampa de Lloret de Mar rebrà el Premi L'Espurna 2019.

Ernest Urtasun i Eladio Alguacil
Ernest Urtsasun participarà a la Festa de L’Espurna de Lloret En Comú

00:00



Lloret En Comú entregarà el Premi L’Espurna a la Interampa, per la seva lluita incansable per millorar l’educació a Lloret de Mar. El guardó s’entregarà aquest dimecres, en el marc de la festa que porta el mateix nom i que ja arriba a l’onzena edició. Ho ha confirmat un membre de la formació, Eladio Alguacil, que afegeix que també es reconeixerà la tasca d’un militant històric.

En altres edicions, el guardó s’ha entregat a l’AMPA del Pere Torrent, a la mateixa escola, a la plataforma Aturem la C-32, als treballadors de l’antic hotel Selvamar, a les Kellys i a la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca.

La Festa de l’Espurna se celebra cada primer de maig, Dia Internacional dels Treballadors i les Treballadores, una jornada reivindicativa en defensa dels drets laborals. Com a convidat especial, aquest any hi haurà Ernest Urtasun, candidat a les eleccions europees per Catalunya En Comú.

La Festa de l’Espurna, que ha organitzat en els últims anys la secció local d’ICV-EUiA i que ara es farà des de Lloret En Comú, arriba aquest dimecres, a partir de dos quarts de set de la tarda, al Centre Cívic del Rieral.

Aprovat per ple el nou conveni dels treballadors de l’Ajuntament, enmig de la polèmica amb la Policia Local

En una intervenció a l'apartat de precs i preguntes, els sindicats policials ja han advertit que portaran l'acord als jutjats per impugnar-lo.

‘La isla de Amrum’, ambientada a les acaballes de la Segona Guerra Mundial, al cineclub d’aquest dijous

El protagonista és en Nanning, un nen de 12 anys, que anirà perdent la innocència al llarg de la pel·lícula.

Aprovades les ordenances fiscals per al 2027 que, segons el govern, «defensen i protegeixen el dret a l’habitatge»

Al Bon Dia Bona Hora d'aquest dijous escoltarem el posicionament dels diferents grups municipals.

Albert Ferrández: «És un orgull i una responsabilitat tenir la possibilitat d’anar al Congrés»

El regidor lloretenc, alcaldable d'ERC a les properes municipals, és el número dos de la candidatura republicana al Congrés per Girona.