Es fa una crida als propietaris de pisos buits amb 2 habitacions o més

La voluntat de l'Ajuntament és cedir-los al programa 'Reallotgem' del govern català, que s’adreça a famílies vulnerables a l’espera de rebre un habitatge de lloguer social.

Jennifer Pérez
Es fa una crida als propietaris de pisos buits amb 2 habitacions o més
00:00

L’Ajuntament de Lloret de Mar fa una crida als propietaris de pisos buits de dues habitacions o més per cedir-los al programa ‘Reallotgem‘. És del govern català i s’adreça a famílies vulnerables que estan a l’espera de rebre un habitatge de lloguer social.

La crida es fa després que a Lloret una propietària hagi lliurat les claus d’11 apartaments turístics situats al carrer del Carme al departament d’Habitatge. Són pisos per a una o dues persones, i 10 dels quals ja han estan adjudicats. Les famílies, que són totes de Lloret, els ocuparan de forma immediata.

pis buit lloguer social
Un dels pisos cedits al programa Reallotgem.

La regidora d’Habitatge de l’Ajuntament, Jennifer Pérez, demana «als propietaris que cedeixin els seus pisos de 2 o 3 habitacions per a famílies d’aquest perfil».

La regidora recorda que el programa ‘Reallotgem’, que és força nou, posa les coses fàcils als propietaris. La Generalitat avança d’entrada 18 mensualitats del lloguer i es compromet a retornar el pis en el mateix estat de quan es va cedir. Són uns lloguers temporals, de 5 o 7 anys, per a famílies o persones vulnerables que estan a l’espera de rebre un habitatge de lloguer social.

Les persones interessades s’han de posar en contacte amb l’Oficina Local d’Habitatge de Lloret, al telèfon 972 36 65 21 o al correu habitatge@lloret.cat.

Jordi Alarcón: «De vegades el pinyó val burrades i penses, qui comprarà panellets?»

A la pastisseria de la plaça de Melcior Montero i Vert, fa més de trenta anys que elaboren el dolç més tradicional de la Castanyada.

Minut de silenci en record de les víctimes de l’accident ferroviari de Toledo

L’Ajuntament trasllada el seu condol i solidaritat als familiars i amics de les víctimes, així com a totes les persones afectades, i agraeix la tasca dels serveis d’emergència.

Mercè Vilella: «Tinc 92 anys, estic bé, el cap em funciona, però les cames no tiren i he d’anar amb el taca-taca»

La lloretenca és una de les homenatjades al Dinar de la Gent Gran d'avui dimarts. També ho serà Nicanor Porto.

454 participants i gairebé 6.000 euros a la tercera cursa ‘Corre per les mames’ de Lloret de Mar

La cursa recapta diners per destinar al programa 'Guapes i Valentes', per ajudar les dones malaltes de càncer de mama.