24.7 C
Lloret de Mar
Els obrers que hi ha al capdavant de l'obreria de Santa Cristina, el passat 24 de juliol.

Es presenten 60 obres al premi literari de l’Obreria de Santa Cristina

Els guardons Es Niell en llengua catalana, creats per primera vegada, es lliuren aquest dissabte al paratge.

Els obrers que hi ha al capdavant de l'obreria de Santa Cristina, el passat 24 de juliol.

Darreres Notícies

Es presenten una 60a d’obres al premi literari Es Niell, creat per l’Obreria de Santa Cristina. Els guardons, en categoria adulta i per a joves, es lliuren aquest dissabte a l’ermita. Les obres, de temàtica lliure, estan escrites en català i són inèdites. En aquest sentit, l’Obreria vol fomentar la cultura i llengua catalanes.

Cristina Pinto, obrera secretària i arxivera, assenyala que “un dels objectius de l’Obreria és dinamitzar la cultura i llengua catalana, a través d’aquest premi”.

Segons l’Obreria, les obres han arribat d’arreu dels Països Catalans, i també d’aquí, de Lloret. 54 dels treballs han estat escrits per adults i 7 per joves, de tercer i quart de la ESO.

El guanyador de la categoria d’adults s’endurà 1.000 euros i la seva obra quedarà publicada al butlletí de l’entitat. En el cas de la categoria d’estudiants d’ESO, el primer premi serà una tauleta tàctil i un lot llibres de Santa Cristina, mentre que el segon premi serà un llibre electrònic i també un lot de llibres.

L’acte de lliurament de premis es farà aquest dissabte, a les dotze del migdia, a la Plaça del Pi de Santa Cristina. Abans, a les onze, es farà una visita guiada a l’Ermita, que serà oberta a tothom.

spot_img

El + Vist