Es torna a obrir al trànsit l’avinguda Puig de Castellet

La via, molt transitada, connecta la Roca Grossa amb el centre del municipi a través dels barris de Can Carbó, Mas Baell i Can Ballell.

Joan Escalona
Es torna a obrir al trànsit l’avinguda Puig de Castellet
00:00

Ja s’ha tornat a obrir l’avinguda Puig de Castellet, que connecta el centre de Lloret amb el barri de la Roca Grossa, a través de la zona de Can Carbó, Mas Baell i Can Ballell.

La via, molt transitada, es va haver de tallar fa uns dies perquè, arran de les pluges, va crear-se un forat que era perillós per als vehicles, tal com ha explicat el regidor de Mobilitat, Joan Escalona.

“Es va detectar que hi havia uns trenta metres de tub de clavegueram que s’havien enfonsat i això va provocar que es fes un forat a la calçada”

Joan Escalona

Després d’arreglar la canonada soterrada i tapar el forat, la circulació s’ha tornat a obrir aquest dimecres.

Recordem que arran d’aquest tancament, l’alcalde i el tècnic de mobilitat es van reunir amb els veïns de la Roca Grossa i es van comprometre a estudiar la possibilitat d’impulsar un projecte de remodelació de l’avinguda Puig de Castellet, molt malmesa pel pas del temps i, a la vegada, molt transitada al llarg de l’any, tot i que especialment durant la temporada alta. El regidor assegura que ja han començat a treballar-hi.

“Un dels compromisos és que el traçat actual tal com el tenim ara el millorarem perquè els veïns i veïnes puguin baixar amb millors condicions”

Joan Escalona

Són declaracions de Joan Escalona al programa Bon Dia Bona Hora de Nova Ràdio Lloret.

«Volem demostrar que el passeig té un altre ús molt diferent al del dia a dia»

El regidor de Mobilitat, Joan Escalona, fa una valoració molt positiva de les activitats que s'han fet amb motiu de la Setmana de la Mobilitat Sostenible.

Lloret ampliarà les llicències de taxi durant els mesos de temporada alta

L'Ajuntament i el Gremi de Taxistes treballen perquè la mesura sigui una realitat a partir de l'estiu vinent.

Lloret de Mar registra més distintius de zona verda aquest 2026 que els anys anteriors

Fins al setembre, la xifra supera les 13.000 activacions, que són més del total assolit el 2025.

Rock per Xics actuarà aquest diumenge a Lloret en el marc de la Setmana de la Mobilitat

El concert serà a les cinc de la tarda al passeig marítim, que durant tota la jornada estarà tallat al trànsit.