Un examen difícil però assequible a les proves Cangur d’aquest any, segons els alumnes

Lloret n’ha estat la seu per setena vegada, amb 180 participants, de la vila i de Tossa.

Per què desenes d’alumnes s’han reunit aquest dijous a dins d’un pavelló esportiu, fent càlculs, exercicis de lógica i d’àlgebra? La resposta són les proves Cangur de Matemàtiques. Unes proves voluntàries, que s’han fet de forma simultània arreu d’Europa.

Lloret n’ha estat la seu per setena vegada, amb 180 participants, de la vila i de Tossa. Entre ells, hi havia el lloretenc que l’any passat va treure més bona nota de tot Catalunya dins de la seva categoria. Se’l pot sentir a ell i a altres participants en l’arxiu adjunt.

Les proves no permeten pujar nota. La finalitat és fomentar l’aprenentatge i el coneixement de les matemàtiques.

Les proves Cangur han tingut lloc aquest dijous al pavelló del Pompeu Fabra. Hi han participat alumnes del Coll i Rodès, del Rocagrossa, de l’Institut-Escola, de la Immaculada Concepció i de l’institut de Tossa.

00:02:17

“Som totes de Lloret”, una campanya per combatre els rumors i defensar la convivència

La iniciativa destaca la diversitat local —amb més de 100 nacionalitats— i promou el respecte i la cohesió social.
00:02:05

18 establiments i l’Escola d’Hostaleria se sumen a les Jornades de l’Arròs de Lloret de Mar

La campanya inclou com a novetat un sorteig d’experiències gastronòmiques.
00:01:55

La fira ‘Hostelmeeting’, amb seu a Lloret de Mar, genera oportunitats de negoci entre empreses

L'esdeveniment, tot un èxit en la 1a edició, es duu a terme fins aquest dijous al Casino amb més de 40 expositors.
00:01:35

Creix l’ocupació a Lloret de Mar abans i després dels mesos d’estiu al 2025

Aquest dimecres s'han presentat les dades del 2025 i les perspectives de la Setmana Santa davant del sector.