Fita històrica de Jordi Vizcaíno, que ha pujat a Lliga Femenina 1 el Femení Sant Adrià

L'equip entrenat pel lloretenc va aconseguir ahir l'ascens a la màxima categoria de bàsquet femení en guanyar l'Alcobendas per 53-62.

El Femení Sant Adrià després de la victòria

L’entrenador lloretenc Jordi Vizcaíno acaba d’assolir una fita històrica: ha fet pujar el Femení Sant Adrià a Lliga Femenina 1, la màxima categoria estatal en bàsquet femení. Aquest cap de setmana s’han disputat les fases d’ascens i després de quedar-se a les portes la temporada passada en perdre a la final contra l’Araski, aquest cop sí que ho ha aconseguit.

És la primera vegada que l’equip adrianenc jugarà a LF1. Les noies de Jordi Vizcaíno van guanyar tots els partits de les fases d’ascens i també la final, que van disputar contra l’Alcobendas, amb un resultat final de 53-62.

Malgrat la diferència al marcador, les madrilenyes van posar les coses difícils a les liles. Tot i arribar al descans amb un còmode 31 a 44, en el tercer quart van encaixar un parcial de 10 a 2, que va posar les rivals a només cinc punts. L’últim quart també va ser molt disputat i en alguns moments va semblar que l’Alcobendas aconseguiria la remuntada, ja que fins i tot es va situar a només tres punts (53-56) quan quedaven poc més de dos minuts per al final. Però l’’encert en els tirs lliures per part del Femení Sant Adrià en un moment tan important va acabar decantant la balança a favor de les catalanes, que la temporada vinent jugaran a l’elit.

Ho faran, però, sense el seu entrenador. La Junta Directiva ja va anunciar, a principis de març, que la temporada vinent conclourà la relació esportiva que durant vuit temporades ha mantingut amb el tècnic de Lloret de Mar. Tot i així, l’equip directiu ha expressat el seu agraïment per la tasca desenvolupada per Vizcaíno al llarg d’aquests anys, en què ha sumat diversos èxits tant amb els equips de formació com amb el sènior femení. L’últim i el més important, l’ascens a Lliga Femenina 1. Marxa, per tant, per la porta gran.

El Club de Futbol Lloret estrena la temporada amb una important victòria contra el Palamós (2-0)

En canvi, el Bàsquet Lloret masculí ha encaixat una nova derrota, aquest cop contra el Sant Cugat (55-77).

Daniela Guillén fa història: la lloretenca es proclama campiona del món de motocròs

Amb només 20 anys, es converteix en la primera pilot espanyola de la història que aconsegueix el títol mundial.

El Lloret afronta la temporada amb la mirada posada en el play-off

El Club Futbol Lloret debuta a la lliga aquest dissabte, a les sis de la tarda, al camp municipal d'esports

Marc Córdoba, l’únic lloretenc que participarà a les Skate Series

Ho farà en la modalitat roller i, a més, s'ha encarregat de muntar la gran rampa vertical.