La vida professional de Dani Duch. Això és el que podem veure a partir d’avui a la Casa de la Cultura, un edifici que acull una nova exposició amb fotografies del cassanenc que treballa com a corresponsal del diari La Vanguardia.
Un total de 30 imatges que s’han seleccionat de 50 mil negatius que l’autor ha anat recopilant durant la seva trajectòria professional. I és que Duch ha passat pel Punt, pel Diari de Girona, per l’agència EFE i la Vanguardia, entre d’altres mitjans de comunicació.
Duch ha destacat que en l’exposició el visitant podrà trobar de tot, imatges molt variades i de temàtiques ben diferents i ha animat a tothom a acostar-s’hi. L'exposició la munta la Diputació de Girona i romandrà oberta fins el proper dia 27 d'octubre.
Es tracta de les fotos de premsa que Duch ha fet des del 1979 fins a l'any 2011. La mostra es podrà visitar en horari de biblioteca, és a dir de dilluns a divendres de nou del matí a dues del migdia i de quatre a dos quarts de nou del vespre i també els matins de dissabte de deu a dues del migdia.
Declaracions Dani Duch
