25 C
Blanes

Isa Aguilar vol fer la Mític d’Andorra aquest 2018: 112 quilòmetres amb 18.500 metres de desnivell

És tot un repte que espera aconseguir amb unes 30 hores de cursa. La preparació requereix moltes hores d'entrenament, tant físic com mental.

A Bèlgica
A Bèlgica
Isa Aguilar

La lloretenca Isa Aguilar s’està preparant per assolir una fita destacada aquest 2018: la Mític – Andorra Ultra Trail Vallnord. Són un total de 112 quilòmetres amb un desnivell de 18.500 metres. És tot un repte que espera aconseguir amb unes 30 hores de cursa. La preparació requereix moltes hores d’entrenament, tant físic com mental.

Per això aquests dies corre llargues distàncies, com el Carrilet de Girona a Platja d’Aro o 150 quilòmetres del camí de Cavalls de Mallorca. La corredora insisteix en què és molt important treballar el cap per aguantar tantes hores corrent.

Isa Aguilar no para i fa poques setmanes va sumar un nou repte a la seva llista: va quedar segona en dones en una ultratrail de 80 quilòmetres feta a Bèlgica. En aquesta ultratrail, hi van participar 116 persones. Isa Aguilar va quedar 32 en la general i 2a en dones. Va fer un temps de 10 hores i 50 minuts.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.