Joaquim Teixidor, síndic del ciutadà de Lloret

La seva tasca serà fer de mediador entre la ciutadania i l'Ajuntament, de manera que els veïns podran acudir-hi sempre que vulguin fer alguna consulta o queixa. Teixidor, que remarca que es tracta d'una institució independent dels grups polítics, dóna més detalls de la seva feina. Segons Teixidor, el síndic no farà de jutge, sinó que […]

La seva tasca serà fer de mediador entre la ciutadania i l'Ajuntament, de manera que els veïns podran acudir-hi sempre que vulguin fer alguna consulta o queixa.

Teixidor, que remarca que es tracta d'una institució independent dels grups polítics, dóna més detalls de la seva feina. Segons Teixidor, el síndic no farà de jutge, sinó que es limitarà a recomanar el que cregui que és el millor per als ciutadans.  

L'exregidor creu que aquesta tasca li permetrà tornar a treballar per al poble, després de 16 anys a l'Ajuntament. Joaquim Teixidor va entrar a l'Ajuntament com a membre del PP, una formació que va abandonar i va seguir com a regidor no adscrit.

Durant aquella etapa va formar part de l'equip de govern, al capdavant de les àrees d'esports i mitjans de comunicació. Després va crear el seu propi partit, el Grup Independent de Lloret (GRILL), amb el quan va estar quatre anys a l'oposició. Aquest mandat, però, no va aconseguir suficients vots i es va quedar sense representació municipal.  

Ara encara una nova etapa en l'àmbit municipalista, com a Síndic del Ciutadà, un càrrec que tindrà durant cinc anys. De moment encara no exerceix, però començar a fer-ho aviat.

Els veïns podran contactar-hi de manera gratuïta presentant-se personalment al despatx o bé a través del correu electrònic. Totes les queixes hauran d'anar signades, tot i que el nom no es farà públic.

Declaracions de Joaquím Teixidor.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.