Joaquín Hernández renova com a entrenador del Club Futbol Sala Lloret per una temporada més

El tècnic blanenc afrontarà el tercer curs consecutiu a l’entitat, després de la seva arribada en l’estiu del 2018.

Joaquín Hernández
Joaquín Hernández renova com a entrenador del Club Futbol Sala Lloret per una temporada més

00:00



Joaquín Hernández continuarà una temporada més al capdavant del primer equip del Club Futbol Sala Lloret. El tècnic blanenc afrontarà el tercer curs consecutiu a l’entitat, a la Divisió d’Honor Catalana, després de la seva arribada en l’estiu del 2018.

El mateix entrenador assegura que «la renovació no la vam pensar ni un instant, volíem continuar un any més» per donar continuïtat al treball dels dos últims anys. A més, considera que la manera com s’ha posat el punt final a la temporada 2019/2020 ha deixat un gust amarg. Considera que l’equip començava a guanyar sensacions positives just en el moment en què es van suspendre les competicions a causa del coronavirus.

Anunci de la renovació del cos tècnic (Club Futbol Sala Lloret)

Joaquín Hernández compta amb una àmplia trajectòria en el món del futbol sala i, com a jugador, va arribar a competir en la Divisió de Plata. Amb ell, de nou, hi haurà Félix López, com a segon entrenador, i Àlex Fortes, que farà les funcions de delegat. Ara, començaran a preparar la pròxima temporada amb l’objectiu de lluitar per l’ascens de categoria.

El primer equip del Club Futbol Sala Lloret competeix en el Grup 1 de la Divisió d’Honor Catalana. Aquest passat curs, el conjunt de Joaquín Hernádez va finalitzar en el desè lloc, amb 17 punts.

El benjamí de l’Escola de Gimnàstica Rítmica Lloret aconsegueix la 3a posició a l’Euskalgym

Des de l’entitat estan molt contentes per l’actuació de les nens i per l’experiència viscuda per tot el club.

Tot a punt per a la 50a edició de la Festa de l’Esport

L'esdeveniment, que pretén reconèixer als clubs, esportistes i entitats locals, se celebrarà aquest divendres a les set de la tarda al Teatre de Lloret.

Daniela Guillén: «Soc de Lloret de tota la vida, vaig començar a Can Daura, però no tinc cap patrocinador d’aquí»

La lloretenca lamenta que, malgrat ser campiona del món, li costa molt trobar patrocinadors.

El Club Hoquei Lloret torna amb els tres punts de la pista del Noia, en el retorn a l’OK Lliga

La jornada també ha deixat l'empat del Club de Futbol Lloret (3-3) davant del Granollers, en la setena jornada de la Primera Catalana.