Jonathan Romeo, cinquè millor atleta en el Campionat d’Espanya d’Atletisme

La participació del lloretenc a l'Europeu de Berlín no està assegurada, ja que els tres primers de la final de l'Estatal -Carro, Arce i Martos-, també tenen la mínima.

Jonathan Romeo

Jonathan Romeo
Jonathan Romeo, cinquè millor atleta en el Campionat d’Espanya d’Atletisme

00:00



Jonathan Romeo ha estat el cinquè millor atleta estatal en el Campionat d’Espanya d’Atletisme, disputat aquest cap de setmana a la localitat madrilenya de Getafe.

El lloretenc, que competia en la prova dels 3.000 metres obstacles, va creuar la meta en un temps de 8 minuts i 44 segons. El guanyador de la prova va ser Fernando Carro, amb 8 minuts i 29 segons. El podi, el van completar Daniel Arce i Sebastián Martos.

La cursa va comptar amb un fort ritme des de l’inici, però el del Lloret La Selva va acusar els últims metres i va quedar despenjat de la lluita per les primeres posicions. Romeo explica que esperava un millor resultat.

Recordem que Jonathan Romeo arribava a la cita amb la marca mínima per participar al Campionat d’Europa, que se celebrarà a Berlín, del 7 al 12 d’agost. Podria ser un dels tres corredors que formin part de la selecció espanyola en la prova dels 3.000 metres obstacles.

La seva participació, però, no està assegurada, ja que els tres primers de la final d’aquest diumenge -Carro, Arce i Martos-, també tenen la mínima. L’última paraula la tindrà el director tècnic de la Federació, Ramon Cid, que donarà a conèixer els seleccionats per l’Europeu aquest dimarts al matí.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.