Jordi Bacells torna a ser el preparador físic del primer equip del Girona Futbol Club. El lloretenc serà una de les peces clau del nou cos tècnic del conjunt gironí, que encapçalarà Quique Álvarez, que agafa el relleu de Míchel Sánchez.
Fins al moment, Balcells era l’encarregat de la preparació física de l’equip Filial. Ara, en aquesta nova etapa del Girona a la Segona Divisió, després del descens d’aquesta temporada, el lloretenc torna a la disciplina del primer equip, amb l’objectiu que els jugadors estiguin preparats al màxim pel que fa a l’aspecte físic.
Es tracta d’una nova etapa de Jordi Balcells en el Girona Futbol Club. Anys enrere, ja havia estat el preparador físic del primer equip, amb el cos tècnic que encapçalava Pablo Machín, amb qui va assolir l’ascens a la Primera Divisió. Després, va acompanyar a l’entrenador sorià a l’Espanyol i al Sevilla.
La presència de Jordi Balcells s’ha fet oficial juntament amb la presentació del nou entrenador, Quique Álvarez, que arriba al Girona amb la difícil tasca de retornar l’equip a la Primera Divisió. Amb ell, hi haurà, com a segon entrenador, el seu germà Óscar Álvarez.
