José León es proclama campió d’Espanya de bicicletes de muntanya de policies locals

La fita ha estat reconeguda en la Festa Patronal de la Policia Local de Lloret de Mar, d'aquest dilluns.

José León, César Martínez
José León es proclama campió d’Espanya de bicicletes de muntanya de policies locals
00:00

L’agent José León s’ha proclamat aquest cap de setmana campió d’Espanya en bicicletes de muntanya per a policies locals celebrat a la localitat murciana de Molina de Segura. El lloretenc va completar el recorregut en 1 hora i 12 minuts. El mateix José León exposa que la prova “consistia a fer dues voltes a un circuit de 15 quilòmetres amb 330 metres de desnivell positiu, amb trams ràpids i tècnics».

Aquesta fita ha estat reconeguda aquest dilluns en la Festa Patronal de la Policia Local. Ha estat una de les felicitacions que s’han dut a terme, per donar valor a la tasca feta pel cos al llarg de l’any. Les intervencions que s’han destacat han estat molt meritòries i, en alguns casos, s’ha pogut salvar la vida de persones com, per exemple, dues actuacions per aturada cardiorespiratòria al mar.

reconeixement policies

A més, s’ha destacat detencions importants de traficants de drogues o persones amb ordres internacionals per homicidi, així com la mediàtica persecució d’aquest estiu d’un turista francès que va atropellar dues persones. L’inspector en cap de la Policia Local de Lloret, César Martínez, ha volgut destacar que “vam tenir el fet tan mediàtic del vehicle francès que va iniciar una fugida i va atropellar dos vianants, es va aconseguir detenir la persona i es va aconseguir una condemna judicial per aquests fets”.

César Martínez valora de manera molt positiva la tasca de la Policia Local de Lloret, que actualment compta amb 111 professionals.

«Estic molt orgullós de com es treballa i molt satisfet amb les persones que integrem aquest cos”

César Martínez

Entre els moments més emotius de la Festa Patronal, s’ha fet el reconeixement a Juan Luís García Linares, que ha rebut la placa commemorativa i la medalla de jubilació. També s’ha lliurat el rellotge commemoratiu a Emilio Regueiro Carballo, pels 25 anys de servei.

A banda dels membres de la Policia Local, l’acte ha comptat amb representants d’altres cossos com els Mossos d’Esquadra, la Policia Nacional, la Guàrdia Civil, els Agents Rurals, Protecció Civil, l’ADF i diverses entitats de la vila. 

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.