Els centres d’atenció primària de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva (CSMS) organitzen diferents tallers i xerrades amb motiu del Dia Mundial de l’Activitat Física. Una efemèride que es commemora el 6 d’abril i la Corporació ha preparat activitats entre l’11 d’abril i el 5 de maig.
En concret a Lloret, es farà una xerrada dijous de la setmana que ve, 13 d’abril, al CAP del carrer Girona, a les sis de la tarda. Anirà a càrrec de les nutricionistes de la Corporació Laura Lorca i Judit Kolkman, amb el títol Els beneficis de l’alimentació aplicats a l’activitat física i l’esport.
“Parlarem de què menjar abans, durant i després de l’entrenament, la importància de la hidratació, si realment és necessària aquesta suplementació de proteïnes de què tant es parla”
Judit Kolkman
L’objectiu és conscienciar la població de la importància de mantenir un estil de vida saludable. La xerrada s’adreça a totes les edats i, sobretot, a persones que practiquen esport habitualment.
“Cal donar la importància que realment té l’alimentació en la pràctica de l’activitat física, ja que realment podem ser persones molt més sanes i que podem rendir més a l’hora de fer esport”
Judit Kolkman
La mateixa xerrada es farà a Tossa i a Palafolls dimarts 11 d’abril, el dia 12 a Calella i, com hem dit, l’endemà dijous a Lloret i a Malgrat. A més a més, tant a Malgrat com a Palafolls es farà una sessió d’activitat física sobre com guanyar mobilitat. No cal fer inscripció prèvia.