La Cursa de Nadal es podrà fer nedant, amb caiac o amb marxa nòrdica

Els participants hauran de recórrer entre 1 i 5 quilòmetres amb la modalitat esportiva que vulguin entre el 17 i el 27 de desembre. Les inscripcions ja estan obertes.

Caiaquistes, a la presentació de la Cursa de Nadal
Ana García-Castany, Jaume Dulsat i esportistes diversos
La Cursa de Nadal es podrà fer nedant, amb caiac o amb marxa nòrdica
00:00

La Cursa de Nadal aquest any es pot fer corrent, però també nedant, pedalant, fent marxa nòrdica, anant amb caiac o de la manera que vulgui cadascú. L’Ajuntament no ha volgut suspendre l’esdeveniment, ja que ja és tota una tradició a la vila, però l’ha hagut d’adaptar a la situació de pandèmia.

La regidora d’Esports, Ana García-Castany, assegura que hi ha molts veïns que cada any esperen la cursa. Així doncs, entre el 17 i el 27 de desembre es demana als participants que facin entre 1 i 5 quilòmetres per lliure i amb la modalitat esportiva que vulguin. La idea és que comparteixin a les xarxes socials una imatge amb la samarreta de la cursa.

El 100% dels diners que es recaptin amb les inscripcions es destinaran a la Marató de TV3, que aquest any es dedica a la investigació de la Covid-19, tal com apunta l’alcalde, Jaume Dulsat.

La cursa lloretenca compta amb el suport d’esportistes de la vila, que adaptaran la prova a la seva disciplina.

Les inscripcions s’han obert avui i es poden fer fins al 21 de desembre a través de la pàgina web de l’Ajuntament o de l’app Lloret Smart. El preu general és de 5 euros, excepte els menors de 14 anys, que en pagaran 3.  

La recollida de samarretes es farà a les pistes d’atletisme, entre el 15 i el 22 desembre, de dilluns a divendres, cada matí de nou a dues.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.