La Juventus Lloret i el Club Esportiu Malgrat acorden una col·laboració indefinida

L’acord inclou la possibilitat d’una afiliació i ja s’aplicarà aquesta temporada als equips de Primera Catalana i Juvenil Preferent.

La Juventus Lloret ja té definit el seu futur després de diverses setmanes d’incertesa. El club ha arribat a un acord de col·laboració amb el Club Esportiu Malgrat, que s’ha fet públic aquest dimecres a la tarda a través de les xarxes socials de l’entitat malgratenca.

Segons explica el comunicat, l’acord entre les dues entitats té caràcter indefinit i contempla també la possibilitat d’establir una afiliació. La col·laboració començarà aquesta mateixa temporada 2026/2027 i afectarà els equips de Primera Catalana i Juvenil Preferent, categories en què competeix actualment la Juventus Lloret. Els clubs, però, no han concretat com es desenvoluparà la competició en aquestes dues categories.

Des del Club Esportiu Malgrat asseguren que afronten aquest acord amb molta il·lusió i amb l’objectiu que aquesta unió permeti projectar el futbol de les dues entitats i convertir-se en un referent esportiu al Maresme.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.