La Juventus Lloret perd al camp del Farners en un partit intranscendent

Ha estat en la 32a jornada de la Segona Catalana, a la que l'equip d'Skender Sheshi ha arribat amb l'ascens ja matemàtic des de la setmana passada.

Un partit de la Juventus Lloret d'aquesta temporada

La Juventus va perdre en la 32a jornada de la Segona Catalana. Va ser per un marcador de 2-1, al camp del Farners, en un partit ja sense res en joc per als lloretencs, ja que l’equip va assolir l’ascens matemàtic i el títol de campions en l’anterior jornada.

Tots els gols van arribar en el tram final del partit. En el minut 75, Maycol Emanuel Lisboa va avançar a la Juventus, amb el 0-1. Els de Santa Coloma de Farners, però, amb els gols de Bubacarr Conteh, en els minuts 85 i 87, van donar la volta al marcador. És una derrota intranscendent per a l’equip lloretenc.

La Juventus Lloret és el primer classificat, amb 70 punts.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.