La Lloret Cup torna amb 60 equips després de dos anys sense disputar-se per la pandèmia

El torneig internacional d'handbol base se celebrarà del 10 al 13 d'abril al Pavelló del Molí, amb uns 850 jugadors.

Un partit del 2019 (Lloret Cup)
Clàudia Peña
La Lloret Cup torna amb 60 equips després de dos anys sense disputar-se per la pandèmia
00:00

850 jugadors d’una seixantena d’equips disputaran la Lloret Cup, el tradicional torneig internacional d’handbol que es recupera després de dos anys anul·lat per la pandèmia. La competició, que arriba a l’11a edició, començarà dissabte i s’allargarà fins dimecres vinent, del 10 al 13 d’abril.

Els participants provenen d’arreu de Catalunya i de l’Estat espanyol, però també d’altres països, com Islàndia, Noruega i França. Una de les organitzadores del torneig, Clàudia Peña, celebra poder tornar després de la pausa obligada.

“Súper contents de poder reprendre el torneig i, per ser una època en què tornem del Covid, situació econòmica complicada per a molts, estem molt contents, amb 61 equips participants”

Clàudia Peña

L’organització espera, com sempre un nivell elevat, ja que hi haurà clubs de renom i també seleccions territorials.

Un jugador llançant, el 2019 (Lloret Cup)
Un jugador llançant, el 2019 (Lloret Cup)

El torneig es jugarà en les categories aleví, infantil, cadet i juvenil. I és que la competició sempre s’ha marcat l’objectiu de fomentar l’handbol base.

“Apostem per l’handbol base i sempre hem apostat molt fort per una filosofia de joc net, de companyerisme i que la gent vingui a gaudir”

Clàudia Peña

A banda dels participants, es calcula que hi haurà uns 600 acompanyats.

Una jugadora llançant a porta (Lloret Cup)
Una jugadora llançant a porta (Lloret Cup)

La Lloret Cup comença aquest diumenge a la nit, amb l’acte d’inauguració oficial a les pistes d’atletisme, mentre que els partits es disputaran de dilluns a dimecres, cada dia des de primera hora del matí fins al vespre, al Pavelló del Molí.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.