Els pintors de Lloret de Mar s'uneixen un any més per exposar les seves obres de forma conjunta. El resultat és una col·lectiva que reuneix més de 100 artistes, tant professionals com amateurs. La majoria pinten, però també hi ha escultura, mosaic i treball en fusta.
En total, la mostra consta de 120 obres, elaborades per lloretencs que tenen en comú la passió per l'art i la pintura. Jaume Soliguer, president del Col·lectiu de Pintors, destaca que “ens omple la gran il·lusió per pintar, que fa que tots siguem millors”.
La col·lectiva ha reunit artistes de totes les edats. El més venerable té 90 anys i el més jove, només 14. Cada any se sumen a la iniciativa nous pintors, però malauradament n'hi ha d'altres que ens deixen, com és el cas de Joan Sala Lloberas.
Per tal d'apreciar el seu talent, no es perdin l'exposició conjunta que a partir de dissabte podran visitar a l'Antic Sindicat. La inauguració és demà al vespre, a les 20 hores. La mostra ocupa el primer pis de l'edifici fins el 25 de juliol.
