El Club Esportiu Aigües Obertes col·laborarà amb La Marató del 3Cat amb una nedada solidària aquest diumenge, 14 de desembre.
El participants nedaran una distància d’1,6 quilòmetres, des de la platja de Santa Cristina fins a Sa Boadella. Però hi haurà altres opcions per participar. Qui ho vulgui, podrà únicament banyar-se o fer-se una remullada, i és que el principal objectiu serà recaptar diners per a la causa solidària, tal i com explica Dolors Portavella, presidenta del club.
La jornada del proper diumenge començarà a les 11h i el preu de les inscripcions és de 25 euros, al web sportsmaniacs.com. Els interessats també es poden apuntar el mateix dia. En acabar la nedada, hi haurà xocolata calenta, caldo i infusions de ratafia per als participants.
Tots els diners del dorsals seran íntegrament per a la Marató de 3Cat, destinada enguany a la prevenció i detecció del càncer.
