És l'anunci que ha fet l'alcalde, Romà Codina, que argumenta que les obres s'han d'acabar malgrat la crisi econòmica perquè reprendre els treballs si s'aturessin seria molt costós. Segons Codina, ja hi ha més del 80% de les obres fetes i, per tant, es treballa amb l'objectiu d'acabar-les a la tardor.
El Club Natació Lloret ha rebut la notícia amb els braços oberts. Escoltem-ne la presidenta, Olga Valls. Valls creu que la nova piscina, de mides olímpiques, pot aportar un punt de qualitat al club.
A banda de poder-hi fer natació, hi haurà un espai on s'hi podran fer activitats que requereixin tocar de peus a terra, com aquagym. Ho ha explicat la regidora d'Esports, Ester Olivé.
Fa molts anys que els partits polítics inclouen la construcció de la piscina en els seus programes electorals. I fa dos mandats que CiU i el PP van decidir fer-lo realitat. Des d'aleshores, el projecte s'ha trobat molts entrebancs, tant administratius com econòmics. Finalment, però, el novembre del 2010 van començar les obres i, malgrat les dificultats econòmiques, l'alcalde insisteix en què cal acabar-lo com abans millor.
A banda de donar servei als veïns, que fa gairebé trenta anys que reclamen l'equipament, la nova piscina complementarà Lloret com a destinació turística esportiva.
