La Primera Catalana es decideix aquest cap de setmana amb un derbi d’alt voltatge al Lloret de Mar. El Club de Futbol Lloret es juga l’accés al play-off d’ascens davant la Juventus Lloret, en un duel amb molt en joc per als primers i sense pressió per als altres.
Els de Club de Futbol Lloret arriben a l’última jornada amb els comptes clars: necessiten acabar segons per assegurar el bitllet al play-off. Per aconseguir-ho, estan obligats a sumar els tres punts i esperar una ensopegada del Palamós contra l’Argentona. L’empat també els podria servir, sempre que els palamosins perdin. A més, encara hi ha una via més remota d’entrada com a millors tercers, pendent d’altres resultats.
El tècnic Amós Gasca manté el discurs competitiu: “crec que pot ser un partit més descafeïnat del que hauria pogut ser, però serà un derbi i sortirem a per totes”. El partit es disputarà aquest dissabte a les 17h al Camp del Molí i posarà el punt final a la fase regular.
Pel que fa a la resta de partits del cap de setmana, el sènior masculí del Bàsquet Lloret visitarà la pista de l’Espanyol aquest diumenge a les 18 h, en la jornada 28 de la Supercopa. L’equip arriba en dinàmica negativa i és novè amb 39 punts, mentre que el rival és dotzè amb 37.
Pel que fa al sènior femení del Bàsquet Lloret, rebrà el Vilassar de Dalt aquest dissabte a les 17 h al Pavelló del Molí. Les lloretenques són novenes amb 35 punts i encadenen dues victòries consecutives, mentre que el líder suma 47 punts i només tres derrotes.
