La selecció de natació del Japó ja s'ha interessat per poder fer una estada a la futura piscina de Lloret de Mar, que encara no està finalitzada del tot, per preparar els mundials de natació que es faran a l'estiu a Barcelona.
Ho explica el Diari de Girona, que afegeix que més d'una quinzena d'agències de viatges que es dediquen al turisme esportiu també han sol·licitat informació sobre la instal·lació per poder incloure-la en futurs paquets a la ciutat. Segons el diari, l'alcalde Romà Codina considera que la piscina és un element molt important a Lloret perquè, precisament, no només donarà servei a la gent de la vila sinó que serà un atractiu turístic destacat.
La piscina, que està pràcticament a punt per obrir, és coberta i té unes passeres mòbils que li permetran generar piscines de 25 metres per a competicions. A més, tindrà una plataforma per a persones de mobilitat reduïda que podran entrar a nivell de terra i baixar. L'alcalde defensa que la piscina serà rendible i explica que en un inici s'havia previst fer una gran zona de bar a la planta superior, però finalment es farà un espai amb màquines de vending i begudes i això donarà la possibilitat de crear dues sales de fitness en aquella zona. I a la part de fora, l'empresa que sigui concessionària podrà fer un aparcament o pistes de pàdel, perquè esdevingui més atractiu.
La piscina està enllestida i només cal pagar a l'empresa constructora 1 milió 200 mil euros per poder recepcionar-la i llavors caldrà fer el concurs per a la seva gestió. Si no s'aproven els pressupostos, però, no es podrà recepcionar. Mentre no poden avançar els tràmits, és l'Ajuntament qui s'ha de fer càrrec del manteniment i la vigilància de la instal·lació.
