L’Ajuntament de Lloret demana a totes les associacions que organitzen activitats benèfiques per col·laborar amb La Marató de TV3 que s’inscriguin en el departament de Cultura. Es tracta d’una mesura que es fa cada any per tal de comptar amb una bona coordinació des de l’Ajuntament.
Amb els inscrits, es fa un cartell de promoció amb totes les activitats i, al final, es fa un recompte total dels diners recaptats. Hi ha temps d’apuntar-se fins dijous.
Enguany, La Marató de TV3 es celebrarà el 15 de desembre i va dedicada al tractament i la investigació de les malalties neurodegeneratives. Lloret de Mar tornarà a participar en aquest esdeveniment benèfic. L’any passat hi van col·laborar 9 entitats, mitjançant diferents activitats i es van aconseguir recaptar més de 13.500 euros. El regidor de Cultura, Arseni Frigola, explica que “va ser una edició amb molt d’èxit, en què la gent de Lloret va col·laborar i va ser solidària, i les entitats van fer una bona feina en aquest sentit. Esperem trobar una resposta positiva de les entitats i associacions perquè la tasca que fan des de La Marató de TV3 és important i creiem que està bé que Lloret hi aporti el seu gra de sorra”.
La tendència és que l’aportació econòmica de Lloret a La Marató de TV3 vagi en augment.
(Foto: Logotip de La Marató de TV3. Font: www.tv3.cat)
