L’Ajuntament restaura el pati anglès de la biblioteca

El regidor de l’equipament, Xavi Flores, apunta que era “una actuació molt necessària” perquè es tracta d’un espai molt utilitzat.

Les obres al pati anglès de la Biblioteca (Ajuntament de Lloret de Mar)
Xavi Flores
L’Ajuntament restaura el pati anglès de la biblioteca
00:00

L’Ajuntament està reparant el pati anglès de la Biblioteca, ja que el terra, que és de fusta, estava molt malmès. El regidor de l’equipament, Xavi Flores, apunta que era “una actuació molt necessària” perquè es tracta d’un espai molt utilitzat, on s’organitzen un munt d’activitats variades al llarg de l’any.

“Feia temps que s’estava treballant per fer la substitució de la fusta i que el pati torni a lluir com es mereix, perquè és un espai que està molt aprofitat, s’hi fan moltes activitats”

Xavi Flores
Els treballs de restauració del pati anglès de la biblioteca (Ajuntament de Lloret de Mar)
Els treballs de restauració del pati anglès de la biblioteca (Ajuntament de Lloret de Mar)

El regidor ha apuntat que les obres es preveu que s’enllesteixin aviat, al voltant d’un mes.

Lloret de Mar obre un procés participatiu per definir la remodelació de l’Avinguda de Vidreres

L’Ajuntament convoca aquest dimecres una jornada oberta a veïns i negocis per recollir propostes sobre el futur d’una de les principals vies del municipi.

Els ‘comuns’ organitzen un acte informatiu amb els veïns sobre la remodelació de l’avinguda de Vidreres

Volen recollir propostes aquest dissabte (18h) al centre cívic del Molí.

La meitat de les inversions del 2026 a Lloret de Mar es destinen a la via pública i urbanisme

Els projectes més destacats són la remodelació de l'avinguda de Vidreres, Puig de Castellet, el pla de barris i millores als carrers.

Comença l’enderroc del Brava Park de Fenals per fer-hi 152 pisos per a residents

Amb aquest nou projecte, es posa fi a uns apartaments turístics molt deteriorats i amb ocupes que generaven queixes dels veïns.