13.5 C
Blanes
Les jugadores, al partit de dimarts (Atlètic Club Lloret)

L’Atlètic Club Lloret, escollit per jugar un amistós contra la selecció territorial femenina sub-14

El partit, organitzat per la Selecció Catalana de Futbol, es va disputar dimarts a Lloret.

Les jugadores, al partit de dimarts (Atlètic Club Lloret)

Darreres Notícies

L’Atlètic Club Lloret ha estat escollit per la Selecció Catalana de Futbol per fer un partit amistós amb la Selecció Territorial Femenina Sub-14 de Girona.

El partit ha tingut lloc aquest dimarts passat a Lloret amb el femení infantil del club, amb un resultat de 0-8. Més enllà del marcador, Lluïsa Baltrons, de l’Atlètic, considera que és molt positiu que hagin estat escollits per la federació.

“Pensem que és molt positiu tant per al club com per a Lloret, estem molt agraïts per haver pensat en nosaltres i pensem que aquesta experiència serà inoblidable per a elles”

Lluïsa Baltrons
L'equip que va disputar el partit (Club Atlètic Lloret)
L’equip que va disputar el partit (Club Atlètic Lloret)

L’Atlètic explica que aquesta temporada compten amb 5 equips femenins i aposten per donar visibilitat a les nenes i noies que s’interessen pel futbol a Lloret.

Més notícies

spot_img

Darreres Notícies

El + Vist