La sala Warhol celebra avui a la nit una nova sessió de l’anomenat “No solo Dubstep”. En aquest cas, el convidat és l’argentí Nehuen. Tot seguit punxaran els lloretencs Daddy Panda i Salmonete Skunk.
Un dels responsables, Rubén González -conegut com a dj Daddy Panda- recorda que el “dubstep és un gènere musical sorgit fa 10 anys a Anglaterra, amb influències jamaicanes i electròniques, que ha conquerit el planeta”. En altres paraules, és l’estil de música que està de moda ara, sobretot entre els més joves.
A Lloret s’han fet ja dues sessions de “dubstep” i el resultat ha estat positiu. “Hi ha un sector de gent a qui li costa una mica, però la resta ho agraeix, s’ho esperava”, assegura Rubén González.
La tercera sessió és avui. El convidat és Nehuen, un argentí afincat a Barcelona, que s’acaba de fer un nom en aquest gènere musical. Per tant, s'espera força públic per veure’l aquesta nit a la sala Warhol de Lloret. La seva actuació anirà seguida de les sessions habituals de dj.
L’endemà dissabte trobem al mateix espai una proposta ben diferent: un concert de rumba amb “La Troupe” i Xavi Blasco.
