L’encesa oficial de l’enllumenat de Nadal es farà aquest divendres

Serà amb una festa oberta a tothom, a les 17.30 hores, a la Plaça de la Vila.

Cristina Aymerich
L’encesa oficial de l’enllumenat de Nadal es farà aquest divendres
00:00

A partir d’aquest cap de setmana, ja tindrem els carrers de Lloret decorats amb l’enllumenat de Nadal. Demà divendres es fa l’acte oficial d’encesa de la il·luminació.

L’acte serà a dos quarts de sis de la tarda, a la Plaça de la Vila, on hi haurà una xocolatada popular, música nadalenca i una batucada amb la colla Kalatrons. La regidora de Promoció Econòmica, Cristina Aymerich, explica que hi haurà el ja tradicional arbre de Nadal a la Plaça de la Vila, un altre a la plaça Pere Torrent, davant del Casal Municipal de la Gent Gran, una nova bústia a la plaça de l’Església i un ós gegant, també a la plaça de l’Església.

“Tindrem dues novetats: a la plaça de l’Església, una nova bústia perquè tots els infants puguin dipositar les seves cartes i, a la copa dels pins, una mena d’estalactites que a la nit seran espectaculars”

Cristina Aymerich

Per a la regidora, és important instal·lar cada any la il·luminació nadalenca perquè dona vida i alegria al municipi.

”Dona molta vida, a la gent li agrada i genera molt positivisme, és una època màgica, en què recuperem els moments d’estar amb els nostres a casa i gaudir molt d’aquests dies”

Cristina Aymerich

A més, hi haurà la il·luminació habitual als principals eixos comercials i als carrers més concorreguts d’alguns barris. La regidora reconeix que no poden arribar a tots els carrers de Lloret, però fa una crida a la població perquè decorin els balcons i les façanes per ambientar el municipi.

“Vull animar totes les famílies que no perdin aquest esperit i que decorin els balcons de casa i les seves façanes”

Cristina Aymerich

Els llums estan col·locats des de principis del mes d’octubre, perquè l’empresa encarregada de la instal·lació s’encarrega de molts municipis d’arreu de Catalunya i comença ben aviat perquè totes les poblacions puguin gaudir de l’enllumenat quan toca.

Lloret continua entre els municipis catalans amb la renda més baixa

Segons dades de l'INE del 2024, la mitjana al municipi era de 17.150 euros.

La mesa de negociació de l’Ajuntament ha d’aprovar el nou conveni laboral aquest dimecres

CSIF i SIP-FEPOL ja han anunciat que impugnaran l'acord quan la votació arribi al ple municipal del 26 d’octubre.

L’aparcament de l’estació d’autobusos, Santa Clotilde, la piscina i el Turó Rodó continuen tancats pels aiguats

Els quatre espais es mantenen tancats al públic, mentre que la biblioteca està oberta amb restriccions a les zones afectades per goteres.

Rocòdroms, cabanes i torres de fusta: així seran les àrees infantils del Turó de Can Buc

El parc comptarà amb diferens àrees de joc diferenciades per edats que s'estan construint en aquesta segona fase. Per la tercera, l'Ajuntament vol recuperar i naturalitzar la bassa.