Les insinuacions de José Luís Blanco

José Luís Blanco, acompanyat d'una desena de persones, va fer acte de presència en el ple de dilluns. Vestia, igual que els altres, una samarreta amb el logotip de La Sansi, el club que ell presideix i que ha organitzat fins ara la Sant Silvestre, la cursa popular que es duu a terme a finals […]

José Luís Blanco, acompanyat d'una desena de persones, va fer acte de presència en el ple de dilluns. Vestia, igual que els altres, una samarreta amb el logotip de La Sansi, el club que ell presideix i que ha organitzat fins ara la Sant Silvestre, la cursa popular que es duu a terme a finals d'any a Lloret de Mar.

 

Com que l'Ajuntament ha anunciat que no pensa comptar amb ell de nou perquè està imputat per un cas de dopatge, Blanco no ha quedat plegat de braços. No només va aparèixer en la sessió plenària, sinó que va repartir un fulletó entre els assistents. Demana que es debati una moció per a decidir si la seva entitat ha de seguir organitzant la Sant Silvestre. Diu que, de moment, compta amb el suport del MILLOR, PSC i PP.

 

Blanco argumenta que aquesta decisió no l'ha de prendre un grup o un regidor, sinó totes les formacions, ja que la cursa popular -que compta amb esportistes d'elit, que corren al costat de veïns i aficionats- beneficia el conjunt de la destinació.

 

L'atleta considera que la seva acusació de dopatge -que està pendent de resolució- no és el motiu real que explica el rebuig de l'Ajuntament. “Aquesta no és la causa principal, ja es veurà a la llarga i els motius personals que hi ha”, declara.

 

Blanco no ha volut parlar clar, ni explicar els motius o sospites per les quals l'Ajuntament ha decidit prescindir del seu club. Ha insinuat, però, que al darrera hi ha una altra entitat esportiva, vinculada suposadament a CiU.

 

La resposta d'Ester Olivé

Aquestes declaracions han provocat una resposta immediata de part de l'equip de govern.

 

Ester Olivé (CiU), regidora d'Esports, s'ha mostrat molesta i ha dit que “si aquest senyor té alguna acusació contra mi o CiU, que la faci pública o usi altres vies legals per a fer-ho”. Opina que “vol desviar el tema amb insinuacions sense fonament, però no li permeto”.

 

La regidora no descarta que s'arribi a debatre una moció en el plenari per tal de decidir si el club de José Luís Blanco ha d'organitzar enguany la cursa Sant Silvestre.

 

(Fotografia: Blanco, disputant una Sant Silvestre a Lloret)

 

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.