Les ordres d’equip deixen Miguel Molina sense podi a Les 24 Hores de Le Mans

El lloretenc i els seus companys del Ferrari 50 s'han hagut de conformar amb una quarta posició.

Miguel Molina s’ha quedat a les portes de pujar al podi en Les 24 Hores de Le Mans. La mítica cursa de resistència s’ha disputat aquest cap de setmana amb el triomf de l’equip Ferrari, però no el del pilot lloretenc, sinó el que lidera el polonès Robert Kubica.

Tot i tenir un bon inici de cursa, el tram final va condemnar al Ferrari número 50, pilotat per Molina i els seus companys Nicklas Nielsen i Antonio Fuoco. Aquest últim va patir una sortida de pista quan quedaven 20 minuts per acabar, que els va fer perdre la posició amb el Ferrari número 51. A més, l’equip del lloretenc va perdre uns valuosos segons per la tardança de Fuoco als boxes i, per ordres d’equip, es van veure obligats a tornar-li la posició al Ferrari 51. Finalment, per tant, es van haver de conformar amb una quarta posició.

El triomf va ser pel polonès Robert Kubica. L’ex de la Fórmula 1 va obtenir el preuat triomf després que l’any 2021 es quedés a les portes de la victòria en la categoria LMP2. Ara, en la categoria absoluta, l’Hypercar, ha pogut aixecar un dels títols que formen part de la Triple Corona, en una de les curses més emblemàtiques del món automobilístic.

Pel que fa a Molina, aquesta quarta posició complica molt les coses en la lluita del seu equip (Ferrari 50) pel Mundial. Les seves opcions passaven per acabar per davant del Ferrari número 51 i retallar la distància de punts. Encara, però, queda mitja temporada per endavant.

Ara mateix, l’equip de Molina és tercer en el Mundial de pilots, amb 81 punts, a 24 de distància dels primers classificats. La pròxima cursa, la cinquena de la temporada, serà el 13 de juliol, en les 6 Hores de Sao Paulo, al Brasil.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.