Les sortides de snorkel, les més demandades dins del programa Lloret Summer Nature

Són activitats per gaudir de l'entorn natural de la destinació, adreçades a públic familiar i de proximitat.

Una jove usuària, gaudint de l'snorkel a Fenals.
Elizabeth Keegan
Les sortides de snorkel, les més demandades dins del programa Lloret Summer Nature
00:00

735 persones han gaudit aquest estiu de l’anomenat Lloret Summer Nature, el programa que engloba les activitats a l’aire lliure que ofereix la destinació.

S’adrecen a públic familiar i de proximitat per tal que «gaudeixi de l’entorn natural». Segons Eli Keegan, gerent de Lloret Turisme, la proposta que té més demanda és l’snorkel. Afegeix que “són xifres interessants, les famílies gaudeixen de les activitats, adreçades als mercats de proximitat».

Paddle Surf (Lemon Kayak)
Paddle Surf (Lemon Kayak)

Les sortides d’snorkel -que combinen la immersió lleugera amb la descoberta de la biologia marina- les ha dut a terme Xatrac, l’associació mediambiental ubicada a la Casa del Mar, a la platja de Fenals.

Les sortides amb snorkel, fetes de juny a setembre, han comptat amb 400 persones inscrites. Altres activitats del Lloret Summer Nature han estat les sessions de ‘paddle ioga’ i ‘paddle surf’, que han comptat amb uns 300 usuaris, entre iniciació i perfeccionament. Una de les característiques d’aquest programa és l’alta fidelització, amb participants que repeteixen més d’un dia.

La natació en aigües obertes, un dels esports que es practiquen tot l'any a Lloret.
La natació en aigües obertes, un dels esports que es practiquen tot l’any a Lloret.

A més, el Club Esportiu d’Aigües Obertes ha realitzat nombroses sortides durant tot l’estiu. Lloret de Mar és un dels municipis amb més nedadors actius que practiquen la natació en aigües obertes i fins i tot compta amb un club específic registrat per a aquesta disciplina.

Actualment la destinació disposa de dues Rutes de Mar i un total de 2,5 kilòmetres abalisats per nedar amb total seguretat, que cobreixen les platges de Lloret, Fenals i Santa Cristina.

Les Oficines de Turisme de Lloret superen les 44.000 atencions en el primer semestre

En sis mesos, ja s'han registrat gairebé el 67% de totes les atencions registrades durant l'any passat.

Lloret reconeix 25 anys de col·laboració amb Nehar Travel

L'Ajuntament ha volgut agrair la trajectòria de l'agència de viatges macedònia i la seva vinculació amb la destinació.

Ja hi ha data per a la Nit del Turisme d’enguany

Se celebrarà el 24 de setembre al Teatre de Lloret amb una edició que coincidirà amb el 25è aniversari de Lloret Turisme.

Proactiva fa un balanç positiu de la temporada de platges a Lloret

El servei de salvament i socorrisme destaca els casos relacionats amb el calor, especialment entre usuaris d’Europa de l’Est.