22.1 C
Blanes
S'amorra amorra de vela (Club Nàutic Lloret)

L’Escola de Vela tanca la temporada amb la festa de final d’estiu

Com sempre, va entregar els trofeus de totes les regates de la temporada i va fer un comiat amb tots els socis del Club Nàutic.

S'amorra amorra de vela (Club Nàutic Lloret)

Darreres Notícies

L’Escola de Vela del Club Nàutic Lloret ha tancat la temporada d’estiu. Ho va fer dissabte passat amb un acte en què va entregar els premis de les diferents regates que l’escola ha organitzat al llarg de l’estiu.

Uns trofeus que van entregar l’alcalde, Adrià Lamelas, el regidor d’Esports, Carlos Clos, el president de la Confraria de Sant Elm, Ignasi Riera, i la presidenta del Club Nàutic Lloret, Margarita Colomer, entre altres.

circo de las estrellas

Cada any, el Club Nàutic organitza aquesta festa per tancar la temporada de l’Escola de Vela i, primer de tot, entrega els premis de les regates dels alumnes, com el S’amorra amorra de Santa Cristina, la regata de Sant Elm o els Memorials Àlex Colomer i Àngel Martínez.

sant elm
Entrega del Trofeu Sant Elm (Club Nàutic Lloret)

La presidenta del Nàutic, Margarita Colomer, explica que les regates són una motivació molt gran per als alumnes dels cursos que es fan al llarg de l’estiu.

“Hi participen els nens de l’escola i estan encantats, perquè són principiants i, per ells, és tot un fenomen: fan una regata i es barallen entre ells i s’ho passen bé”

Margarita Colomer
premi escola vela (10)
L’alcalde fent entrega del premi de Sa Boia a Margarita Colomer

La resta de guardons que s’entreguen són els de les regates socials que es fan cada diumenge d’agost, obertes a tots els socis del club. Entre aquestes regates, destaca la Sa Boia, que aquest any ha comptat amb la participació de tres embarcacions del Club Marítim Fenals.

“La Sa Boia, la gràcia que té, és que se surt de davant de la platja de Lloret i, segons d’on ve el vent, si ve de garbí, la segona boia la posem a Santa Cristina i, sinó, a Canyelles”

Margarita Colomer

En aquesta ocasió, la Sa Boia la va guanyar la mateixa Margarita Colomer, que està molt contenta pel guardó.

Ara l’Escola de Vela ja ha tancat, fins a l’estiu vinent.

Més notícies

spot_img

Darreres Notícies

El + Vist