Lloret de Mar acollirà un festival de moda solidària amb Mango, Textura o Munich

El Molí d’en Puigvert impulsa l'esdeveniment per recaptar fons i visibilitzar projectes d’inclusió per a persones vulnerables.

Cristina Aymerich
Lloret de Mar acollirà un festival de moda solidària amb Mango, Textura o Munich
00:00

Lloret de Mar acollirà el FestiModa Solidària, un esdeveniment que uneix moda circular, música en directe i gastronomia. Serà el cap de setmana del 12 i 13 de desembre, organitzat per la Fundació Privada El Molí d’en Puigvert -entitat referent en inclusió sociolaboral- amb la col.laboració de l’Ajuntament.

El FestiModa Solidària inclourà un mercat amb roba nova de primeres marques a preus molt assequibles -entre 2 i 30 euros- amb la presència de Mango, Textura, Goa Goa, Munich, Red Point, Gisela, Guash, Yerse, Lefties Casa, Fora de Sèrie Estocs i Cosir i Estrenar. Són empreses col·laboradores del projecte Outlet Social. La regidora de Comerç, Cristina Aymerich, afegeix que el rerefons és solidari, ja que aquests outlets de Palafolls donen feina a persones amb diversitat funcional.

cartell festimoda

A més, el festival comptarà amb els Amics de la Música de Lloret. Hi haurà música en directe durant les dues jornades, amb actuacions de Canto Latino, Guillem Costa i el Dúo Gloria. Igualment els assistents podran degustar una barra gastronòmica amb Cafè de Palafolls i Victoria Coffee Roasters.

Can Saragossa

El festival tindrà lloc a la masia de Can Saragossa el proper divendres, 12 de desembre (15 a 20h), i l’endemà dissabte (10 a 20h). L’entrada, que és solidària amb l’entitat organitzadora, val 3 euros per a tot el dia i els menors de 12 anys hi accedeixen gratuïtament. Les entrades es poden adquirir a www.outletsocial.org.

La fundació El Molí d’en Puigvert impulsa aquest esdeveniment amb l’objectiu de donar visibilitat al seu projecte social, fomentar la sostenibilitat i generar recursos per continuar creant oportunitats laborals per a persones en situació de vulnerabilitat.

22.000 euros a un comerç per cinc infraccions del Codi de Consum de Catalunya

L’Ajuntament ha iniciat un procediment sancionador a aquest establiment, ubicat a l'avinguda Vila de Blanes.

Obertes les inscripcions per al 3r concurs d’aparadors de Halloween

Els aparadors hauran d'estar decorats del 27 d'octubre al 2 de novembre i, a banda de valorar el jurat, es farà una votació popular.

Els comerciants de Lloret alerten que les vendes d’aquesta temporada han comptat amb imports més baixos

Segons dades, el 57% dels establiments ha percebut menys afluència i la despesa per client ha disminuït en un 45% dels casos.

Els restauradors de Lloret alerten d’una pèrdua de rendibilitat aquesta temporada

El sector manté l'afluència de clients, però registra una reducció de la despesa mitjana amb un mes d'agost més fluix de l'habitual.