Lloret de Mar, el municipi gironí amb més caiguda de l’oferta de lloguer tradicional

La disminució és d'un 43,7%, per davant d'altres municipis de les comarques gironines com Sant Feliu, Palamós o Blanes.

Un cartell d'un pis de lloguer

Lloret de Mar és el municipi gironí on més ha caigut l’oferta de lloguer tradicional. Juntament amb altres poblacions com Sant Feliu de Guíxols, Palamós o Blanes, lidera el descens del número de contractes a les comarques gironines. En concret, Lloret presenta una disminució del 43,7%.

Segons informa el Diari de Girona, al 80% dels municipis turístics de Catalunya s’ha reduït el nombre de contractes de lloguer tradicional o de llarga durada signats entre la data en vigor del límit de preu i finals de setembre del 2024. Són dades de l’Institut Català del Sòl (Incasòl). A més, a les localitats turístiques incloses a les zones tensionades, la disminució ha estat una mica superior, arribant al 85,3%.

A banda de Lloret de Mar, els municipis gironins que més han patit la caiguda de l’oferta han estat Sant Feliu de Guíxols (-43,1%), Palamós (-37,8%) i Blanes (-30,2%).

Lloret té més de 16.000 residents estrangers, el 38% de la població

La xifra absoluta creix respecte a l'any 2023, però el pes de la població estrangera es redueix.

L’Ajuntament estrena una nova Agenda d’Activitats virtual

El nou portal permet consultar de manera més àgil la programació del municipi i està disponible en quatre idiomes.

SOS Costa Brava i Aturem la C-32 demanen retirar el projecte de la prolongació de l’autopista

Ambdues plataformes consideren inconcebible que el Departament de Territori continuï impulsant el projecte.

Lloret acull més d’una vintena de rodatges durant el primer semestre de 2026

El Mundo Era Nuestro i l'episodi del Pla Seqüència amb Nina i Jordi Basté, són alguns dels projectes més destacats.